MHF-seminar 2017: nog enkele plaatsen vrij

Het Material Handling Forum heeft voor het seminar op 17 mei een zeer aantrekkelijk programma opgesteld, met twee topsprekers: Martijn Wisse en Tom Bonkenburg. Martijn Wisse won in 2016 de Amazon Picking Callenge, een wereldwijde wedstrijd voor orderpicking-robots; Tom Bonkenburg is vooraanstaand internationaal adviseur supply chain engineering. En dat is nog niet alles. Het programma laat ook andere interessante sprekers zien.

Het thema van het seminar is ‘Innovaties in de intralogistiek’. Er zijn nog enkele plaatsen beschikbaar. Voorzitter tijdens het seminar is Marcel te Lindert. René de Koster is gastheer van de bijeenkomst. René de Koster is professor Logistiek en Operations Management aan de Rotterdam School of Management, Erasmus Universiteit Rotterdam. Naast Martijn Wisse en Tom Bonkenburg spreken Roel Post, Michiel de Looze en Jan Willem Klinkenberg tijdens het seminar.

Managers intralogistiek

Het MHF-seminar is bedoeld voor managers die werkzaam zijn in de intralogistiek. Het MHF nodigt sprekers uit vanuit de wetenschap en de praktijk. Zowel leveranciers als afnemers uit de praktijk komen aan het woord. Er is volop gelegenheid om met collega’s uit de intralogistieke wereld te netwerken.

Het seminar start om 12.00 uur met een lunch en eindigt rond 17.00 uur met een borrel. Plaats van handeling is de Erasmus Universiteit in Rotterdam.

Nog enkele plaatsen vrij

Er zijn nog enkele plaatsen vrij. Meld u dus snel aan. Vul bij uw aanmelding ‘Mei2017’ in als kortingscode. Dan ontvangt u geen factuur.

Meer weten of aanmelden? Bekijk het hele programma.