Uitnodiging Postersessie Havenonderzoek

Erasmus Smart Port Rotterdam organiseert in samenwerking met het Port Research Centre Rotterdam-Delft, Next Generation Infrastructures en het Havenbedrijf Rotterdam op donderdag 27 juni aanstaande een postersessie waarin promovendi hun havengerelateerde onderzoek presenteren. We zijn te gast bij het Havenbedrijf Rotterdam in het World Port Center (Wilheminakade 909, routebeschrijving) —een prachtige locatie voor een dergelijke bijeenkomst.

U, als gewaardeerde relatie, nodigen wij bij deze van harte uit! Vanaf 15:00 uur bent u welkom om de posters te bekijken.

Vanaf 16:00 zullen enkele korte toespraken volgen—onder anderen door Paul Smits, CFO van het Havenbedrijf Rotterdam en Pauline van der Meer Mohr, voorzitter CvB EUR. Vervolgens kunt u een tweede ronde posters bekijken en in contact komen met onderzoekers, hoogleraren en andere geïnteresseerden.

Vanaf 18:00 uur verzorgt het Havenbedrijf Rotterdam een informele buffetmaaltijd.

In deze postersessie presenteren promovendi van Nederlandse, Belgische en Duitse universiteiten hun onderzoek in de vorm van een poster. U bent daarmee in de gelegenheid om in een oogopslag kennis te nemen van actueel havenonderzoek.

Naast de Erasmus Universiteit en de TU Delft zijn hoogleraren en promovendi van onder meer de TU Eindhoven en de universiteiten van Amsterdam, Antwerpen, Groningen, Gent, Hamburg en Utrecht benaderd.

Wij hopen u te mogen begroeten op 27 juni aanstaande!

Namens de organiserende partijen,

Dr. Bart Kuipers

N.B.: deelname aan deze sessie is gratis maar i.v.m. het veiligheidsbeleid van het Havenbedrijf Rotterdam dient u zich van tevoren aan te melden. Ook is het belangrijk om op de dag zelf een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.

• Voor vragen, aan-/afmelden: dejong@ese.eur.nl / 010-4081851