Uitnodiging Smart Port/Port Research Center TU Delft Postersessie 2 oktober

Op donderdagmiddag 2 oktober vanaf 16:00 uur tot 19:00 uur vindt op de RDM Campus te Heijplaat/Rotterdam de jaarlijkse Erasmus Smart Port/Port Research Center TU Delft Postersessie plaats. We nodigen u van harte uit om deze postersessie—met vanaf half zes een borrel en aansluitend een buffet—bij te wonen.

U kunt op 2 oktober posters bekijken van het onderzoek van een groot aantal havenpromovendi van universiteiten in Nederland, België en ook Duitsland. Deze sessie biedt u inzicht in jong onderzoekstalent en het havengerelateerde onderzoek dat zij de komende jaren zullen publiceren.

Dit jaar staat het belang van het universitaire havenonderzoek voor het bedrijfsleven centraal: wat heeft het havenbedrijfs-leven eigenlijk aan dit universitaire onderzoek?

voor meer informatie zie Pdf