MHF's innovatielunch (Woensdag 11 april 2012, 12:00-13:30, Erasmus Universiteit)

Tijdens de Logistica beurs, op dinsdag 13 november, wordt de Logistica Award uitgereikt voor innovaties op het gebied van de interne logistiek. Hoe kunnen we innovaties op dit gebied bevorderen en hoe krijgen we meer aandacht voor dit gebied? Woensdag 11 april organiseert de Stichting Logistica samen met het Material Handling Forum een innovatielunch in de Faculty Club (Erasmus Universiteit, H17, 12.00-13.30) voor genodigden en andere belangstellenden, waarin dit aan bod komt.
Doelstellingen:
1)      Ideeën opdoen om de uitreiking van de Logistica Award op te luisteren (tijdens Logistica beurs)
2)      Brainstorm over wat we kunnen doen om innovatie in NL op dit gebied te bevorderen.
Belangstellenden kunnen zich opgeven bij Harm van Bezouw, h.vanbezouw@bmwt.nl