Het vierde MHF Seminar was wederom een succes

De Logistiek van de E-commerce

Op 11 oktober was alweer het vierde seminar van het Material Handling Forum. Het thema van dit seminar was deze keer "De Logistiek van de E-commerce". Een belangrijk en relevant onderwerp met de aanhoudende groei van E-commerce en de eventuele toetreding van Amazon. Dit seminar werd gehouden in de Forumzaal van de Erasmus Universiteit van Rotterdam.

De opmaak van dit seminar was als tevoren, namelijk een introductie tot het onderwerp vanuit de wetenschap, gevolgd door verscheidene praktijkcases door practitioners. De dag werd afgesloten met een interessante forumdiscussie waarin de sprekers vragen vanuit het publiek beantwoordde.

Hieronder kunt u de brochure, de deelnemerslijst, verscheidene persberichten en gegeven presentaties vinden van dit succesvolle vierde seminar van het MHF.